bgndgd benim de lazerli 6 7 senedir jilet kullanıyorum kalan tek tük olanlara. Üst tarafta artış olmadı ama alt tarafta oldu. Zaten uyarmışlardı ıslak bölge olduğu için geriye dönüş olur az da olsa diye. Ama az olduğu için sorun olmuyor 15 20 saniye de tertemiz oluyor. Gebeliklerimin son haftalarında bile hep jiletle aldım