Zeynep2929 okurken benmişim çok sevindim hayırlı olsun♥️ Benim de doğum yapalı 8 ay oldu ama adet olmadım. Doktora gittim jinekolojik muayenede pco var dedi yumurtaları da gördüm üzüm salkımı gibi. Ama bende bir belirtisi yok kilom 66 tüylenme sivilcelenme yok çok şüküe Rabbime aktif emziriyorum ek gıda yemiyor bebeğim. Adet olmamayı emzirmeye bağladı doktor evham yaptırmadı bana ama ben öğretmenim işim gereği ikinci çocuğu istiyorum heyet raporları çok zor alınıyor. Sizde belirtiler var mıydı pco ile nasıl gebe kaldınız bana yardımcı olur musunuz ?