Tokattanbiri 34+4üm dün gece gaz sancısından uyuyamadım sabahta sadece bi kaç kaşık çorba içebildim sade soda da işe yaramadı kızlar ne yapabilirim
Rumeysaozcann Tokattanbiri kayısı yiyip kısa aralıklarla sıcak su torbası koyarak geçirdim o illet ağrıyı
Ebruaslan-21 Biraz yürüyün bende aynı durumdayım yürüdükçe rahatlıyorum . Aynı zamanda kabızlıkta yaşıyorum o kadar kötü bir durum ki