Kubrr_ alabilirsiniz. Bende 3 gebeliğimde de 4 aya kadar almadım metabolizmam hızlı diye sanırım ama sonra aldım. Almayanlar da var tabi beslenmeyle iştahla alakalı sanırım. Tatlıdan uzak durun abur cubur mümkün olduğunca az tüketin. Bi de dengeli beslenin. Her gün aynı saatlerde yemeye özen gösterin. Her öğünde hem protein hem karbonhidrat hem lif içeren şeyler olduğuna emin olun. diyet tabakları var internetten bakabilirsiniz. Gayet doyuyorsunuz ama dengesiz beslenme olmadığı için vücut yakabiliyor depo etmiyor. Mesela bi öğünde oturup makarna yiyip kalkmak ya da kahvaltıyı sadece tostla geçiştirmek vs kilo almaya sebep olur. Bebekte iyi beslenmez zaten