Denizco Saç açıcı Urban Care sprey kullanmak istiyorum. Dr bitkisel boya kullan diyor ancak kademe kademe doğal açılsın istiyorum. Çevremde hamileyken saçını boyatanlar varmış sıkıntı olmamışız. Siz kullandınız mı? Boyadınız mı?
Rumeysaozcann Denizco ben kokuya maruz kalmayarak balkonda açık havada açıcıyla açtım da üstüne boyada yaptım bir sıkıntım olmadı
Nilayy95 Denizco ben direk açıp boyuyorum saçımı. Önceki gebeligimdede aynısı yaptım. Şimdiye kadar iki kere boyadım birde son ayıma girinçe açıp boyayacağım
bgndgd Herkesin bünyesi yapısı bir degil onlarda sıkıntı olmamış olabilir ama çok zararlı Ben zaten zor kavuşmuşum ona saç feda olsun