Merve-metin aynı durumu büyük oğlumda yaşadım, konak öyle bi yayıldıki burun kenarlarında bile vardı kaşlarında öyle bi konak vardı doktor bile şok olmuştu ilk defa böyle bişey görüyorum demişti yüzü resmen konak kaplıydı aynı şekilde kafasıda çok zor bi dönemdi benim için, insanlar sürekli yüzüne noldu diye soruyordu uzun süre geçmeyecek diye korkmuştum hatta, sonra doktor bi krem verdi ama cok güclü yakıcı bi kremdi, yurtdışında yasıyorum ben bide kremin ismini hatırlayamıyorum yoksa doktorunuza sorup sizde alın derdim, bu kremden sonra oğlum yılan gibi deri attı tertemiz oldu