zeynephkn07 @Gugussss ay ben 3. gebeliğimi öğrenmeden önce çarpıntım başlamıştı noluyor bana falan olmuştum hala da devam ediyor ara ara gebelik belirtisiymiş yani
Gugussss zeynephkn07 benim de geceleri oluyor şu ara 22 bat bekliyorum test yapmadım henüz sabırsızlanıyorum 🙏