Aylaa123 Yemek yapıyordum bebekle uğraşırken yemek taştı bende kuruyup kalmasın diye sileyim dedim elimde pembe bez vardı bez ocağın o yuvarlark ateş çıkan yerine yapıştı pespembe oldu ya yıkadım çıkmıyorda 🤦♀️🤦♀️nasıl çıkarabilirim yardıımmmm pleasee 😒
Pzahide Aylaa123 evet evet zaten tam temizlenmez ocağı yakınca yanık kokusu olur uğraştığınız yanınıza kalır