haticeazakliatalar Hanımlar merhaba. İkili test risk faktörünü hesaplıyormuş kesin sonuç vermiyormuş. Yaptırmakla yaptırmamak arasında kaldım ne düşünüyorsunuz? Dün ultrasonda ense kalınlığı vs normaldi 2mm göründü yaptırmalı mıyım?
Didemnil35 haticeazakliatalar bizim dediğimizin ne önemi var ki yaptırma desem hastalıklı çıksa siz bakacaksınız yaptır desek olmaz bu tarz önemli şeyler milletin aklı ile yaptırmak çok saçma geliyor bana bu kadar basite indirmeyin bazı şeyleri çocuğa birşey olsa vicdan azabı ömür boyu bırakmaz sizi
Merveue haticeazakliatalar bende kararsız kalmıştım ama yaptırdım. Doktorum ısrar etmişti bütçeniz uygunda nipt testi yaptırabilirsiniz yüzde 99 doğru sonuç veriyor
1Kubra_ haticeazakliatalar bilmiyorum benm doktorumda 12 de gel dedi de hani test için yaptırıp yaptırmamak arasinda kaldım önceki çocuklarda yaptirmadim
cylnmy haticeazakliatalar bence direkt nipt yani fetal dna yaptırın. Biraz pahalı ama sonucta net sonuç veriyor
deryakrgz Merveue ilk gebelikte genelde doktorlar biraz ısrarcı oluyor bende de öyle oldu bende yaptırdım çok şükür temiz çıktı
Merveue deryakrgz ultrasonda sıkıntı yok kan sonucu bekliyorum inşallah bişey çıkmaz yanılma payı olduğu için insan strese giriyor ister istemez
haticeazakliatalar cylnmy 1Kubra_ ikili tarama üçlü tarama çok yanıltıcı oluyormuş bende yaptırmama taraftarıyım. Fetal dna düşünüyorum bende kesin sonuç veriyor olasılık hesaplamadan
haticeazakliatalar 1Kubra_ ikili test ve üçlü test çok yanıltıcı oluyormuş. Doğru sonuç vermiyormuş. Yaptırıp da 6 ayı zindan yaşamak istemiyorum açıkçası.
cylnmy haticeazakliatalar kesinlikle ben nipt yaptırdım veritas firmasına 350 euro verdim. Ama kafam çok rahat etti.
mavideniz9696 cylnmy ya bende orda yaptırdım geçen Salı. Bugün tam 1 hafta oldu ne zaman çıkcak sonuç sizin kaç günde çıktı 😂🥹 merak ediyorum çok
rabiayy haticeazakliatalar canım bence yaptır. Sonuçta sadece kan alınıyor. Yaptığımız başka bir şey yok. Bende ilk etapta yaptırmamayı düşünüyordum ama, bence önemli testlerden ve üç ve dördüncü teste göre doğruluğu daha yüksek bir test.
haticeazakliatalar Merveue Rabbim tertemiz sonuçlar çıkarsın herkese, hepimizin bebeği sağlıkla gelsin
10gamze Ben ilk iki gebeliğimde hepsini yaptırdım üçüncü gebeliğimi geç farkettim bence istersen yaptır sonuçta kan alınıp yapılıyor bir zararı yok
10gamze haticeazakliatalar hep normal çıktı bir problem yaşamadık şükür o testlerde yanılma payı var ama az sorun çıkanlarda hep sorun yaşandı ciddiye alınıp yaptırılmalı bence