Dilancay hiç korkma canım sezeryan çok kolay sonrasında ilaçlarla ağrını hissetmiyorsun zaten. Doktorun veya hemşirenin ameliyat esnasında seninle konuşmasını iste. Bebeğinin tadını çıkar 🌸 ameliyatın bir noktasında göğüs sıkışması yaşayabilirsin bu herkeste olan normal bir şey bana kimse söylemedi o yüzden o an korkmuştum halbuki normal bir durummuş aşağıya baskı yaptıkları için. Mide bulantın olabilirmiş bunların hepsinin normal olduğunu bilirsen o an stres olmazsın diye söylüyorum. Bu günler geçip gidecek güzel hatıraları hatırlayacağız