serra_62 Güno kızlar, bu sabah test yaptım sonuç negatif çıktı 🥺 reglime dört gün kaldı bakalım bir değişiklik olacak mı? Sanmam Sizde durumlar nasıl
GezenTavuk_2 serra_62 değişiklik durumu olabilir canım iki günde bir kan verdiğimiz zaman kanın artış oranını nasıl kontrol ediyorsak iki gün sonra da kanınızın yükselme ihtimali olabilir ya da geç döllenme ihtimali de olabilir ümidinizi hiçbir zaman yitirmeyin inşallah Allah gönlünüze göre verir
ilaydagkk1 serra_62 ben bugğn kan vermeye gittim doktor 15 gün gecikmeye kadar negatiflerde kesin negatif demiyoruz 15 gğn gecikme olup negatif çıkarsa kesin negatif diyoruz dedi dönebilir yani
H_selooo GezenTavuk_2 benimde 2 gün var negatif çıktı 😕 halsizlik mide bulantısı üşüme gibi belirtiler var ama bilemiyorum
GezenTavuk_2 H_selooo belki de geç döllenmedir bilemeyiz ya inşallah gerçekten varsa kendini belli etsin bebişler
serra_62 GezenTavuk_2 umutlanmakta istemiyorum sonra çok üzülüyorum çünkü akışına bırakmak en iyisi 🙏🏻
GezenTavuk_2 serra_62 zaten adet geçip çıkmadıysa uzun süre adet olmuyorsanız bu ihtimal vardır yani adet gecikmeniz kısa sürüp adet olduysanız sorun yok Allah gönlünüze göre versin yine