Kalbimde Kızlar 8+4 düm yatarken çok dönüyorum acaba bebiş bundan etkileniyorum sizler nasıl hangi pozisyonda uyuya biliyorusnuzı
Beyzadrs Kalbimde sizinki daha çok minik, 20 li haftaların ortalarından itibaren dikkat etmeye başlarsınız o zaman büyüdüğü için sizin ana atar damarınıza baskı yapabilir. Düz yatmamaya özen gösterirsiniz o kadar :)
Rumeysaozcann Kalbimde daha çok başlardasınız ama sonlarda da uyku halinde istemsizce başka pozisyonlarda bulabiliyorsun kendini sola yatmaya özen gösterdikçe kendimi hep sağda uyuyorken buluyorum😄
Turuncukadin Kalbimde daha çok erken istediğin gibi yat😂 ben 26ya kadar istediğim gibi yattım sonra karnım bir anda büyüdü şu an sadece yana dönüp yatabiliyorum. Sağa yatınca mide yanması oluyor o nedenle genelde sola yatıyorum doktor önerisiyle