Edafmo Merhaba, ben ilk dogumumda cantama mama alip koymustum ama hastanede oldugumuz surece mama hazirlayip vermislerdi destek amacli aldigim mamaya ihtiyac olmamisti, bebegim de o mamayi sevdigi icin baska mamaya gecmemistim bi 15gun kadar hastaneden verdiklerinden almistim kendi aldigim mama bosa gitmisti bu sefer koymayi dusunmuyorum ama siz yine de temkinli olmak isterseniz koyabilirsiniz💐 Saglikla gelsin miniginiz