canım moralini bozma hemen, 7. gün henüz çok erken olabilir. o testten kullanan bir arkadaşım vardı, 9. gün negatifti ama 11. gün çok silik çizgi çıktı sonra gebelik netleşti. herkesin embriyo tutunma ve hcg yükselme süresi farklı olabiliyor. biraz daha sabretmeni öneririm 🌸 inşallah güzel haber alırsın 🙏🏻