nazlitasdelen Hanımlar merhaba dün doğumum oldu bebeğim doğum sırasında havasız kaldığı için şuan küvezde durumu iyi Allaha şükür sizinde başınıza geldi mi kaç günde bebeğinizi çıkardılar
sedabircngz nazlitasdelen öncelikle hayırlı olsun size de çok geçmiş olsun sezaryen doğum da bebek nasıl havasız kalıyor ki