bestebern yanii ben o ağrıyı anlatamıyorum ifade edemiyorum ama doğum sancısı olmanız durumunda kendiniz anlıyorsunuz zaten. Düzenli aralıklarla gelir kısa süre de geçer. Mesela sancı araları 10 dakikadır. 10 dakika da bir gelir 1 dakika içerisinde geçer rahatlarsınız 10 dakika sonra yeniden o ağrı gelir. Bende öyle oldu sancılarım 4 dakika aralıklarla başladı ilk ağrı geldiğinde anladım süre tuttum vs duş aldım hastaneye gittim hemen doğumum oldu. Süreye dikkat edin önemli olan o.