bkdusunenanne Kızlar doğumdan kaç gün sonra sağlık ocağına hastaneye gidiyoruz ve hangi kontroller oluyor anlatırmısınız? Sezeryan olcam tek başıma bakıcam çocuğa haliyle her yere tek gitmem lazım ona göre erken toplanmam gerek
Sonnentala bkdusunenanne benim normal doğum oldu ama … bende karnımdan rahime baktırlar birde benim yırtılmam olmuştu ona bakmişti
Miyosss bkdusunenanne 4 ya da 5. Gün sağlık ocağına topuk kanı için. 1. Haftada kendin için kontrole. Devamında doktorun ya da hemşiren bilgi veriyor zaten
MorKelebek54 bkdusunenanne 7. Gun saglik olcagina gidyisunuz. Bide ilk bi kac gunde gidilmesi gerekiyo d vitsmini baslatiyolar bebege. Tapuk kani aliniuo kilo boy tskibi yapiyolar. Size sorular soruyolar iste anne sutumu aliyo yetiyo mu gibi gibi seyler. Orda sziin yapcaginiz bisi yok ilk kontrolde e
Sonnentala Sonnentala birde beni 1 hafta sonran çağırdılar ( Almanya’da yaşıyorum orda belki farklı olabilir )
Sonnentala bkdusunenanne bir ay sonra ama burda farklı hastanede 2 sefer bebeği kontrol ediyorlar sonra her hafta ebe eve geliyor anneye birde bebeği kontrol ediyor kilosuna galan bakıyor bir ay sonra artık çocuk doktoruna gitmisitim