Anonim_kullaniciiiii Bu gün adetimin 3 günü ve bu gün yok denilecek kadar leke şeklinde olmuş korkuyorum ilk kez başıma geldi eskiden yoğun regl kanı olurdu neden böyle başına gelen
K1996 Anonim_kullaniciiiii yerleşme kanaması olabilir canim 3 hfta bkle kesin olmak için test yaparsın