1prens1prenses valla bana 26 haftada verdi,3 santim açıklığın var dedi bebeğin kafası aşağıda dedi,ama bir tane bile kullanmadım,şuan 34 haftadayım sadece kan ilaçlarımı düzenli kullandım o kadar böle yap diye değil ben ole yaptım diye yazıyorum,çok hareket etmedim oturup kalkarken dikkat ettim sürekli yürüyüş yaptım yarım saat falan düz yolda,bide ben normaldede pek ilaç kullanmayı sevmem sonuç bak 34 kadar geldim kafana takma derim o kadar🙋🏻♀️