Beyzanur3 Kızlar 36 haftalık gebelikte sancı gelirse ve normal doğum olacaksa sizce evde mi beklenmeli hastaneye mi gidilmeli ?
kubra16_ Beyzanur3 evde bekledim ama beklemeseymişim suyum geldi 36 da doğum yaptım ama çok şükür bi sıkıntı olmadı bebeğim küvöze girmedi şimdi 1 aylık olmak üzere