zge13 Çocuğum başvurdum onaylanınca direk ptt ile falan mı yatacakmış yoksa iban vs vereceğiz hesaba mı yatacak bilen var mı zaten çocuklar için direkt verilecek bir meblağsa neden direkt iban vs almadılar diye düşünüyorum da talep edilenlerde daha bekliyor bakalım nasıl olacak bir fikrim yok
Dilamser zge13 benimde 3 olacak ama şey diyorlar 2025 ten sonra dogan 3 çocuk biz tek seferlik faydalnacaz yani 2025 in tek çocuğunu doğurmuş olacaz 😒
Mrvsmt2502 zge13 e devlette ibanınıx kayıtlıysa ibana yatar değilde ptt ye yatar. Ptt görevlisine iban kaydettirmek istiyprdum derseniz kaydeder
Mihrimahinannesi zge13 kurumlar PTT ye yatırıyorlar. E devletten kontrol edebilirsiniz PTT yatırılan ödemeler diye. Oradan ibana aktarabiliyorsunuz da
zge13 Kimee yok henüz sanırım süreci de bilmiyor musunuz yakınından falan kurumda çalışıyor şöyle olacak diyebilen yok mu