Lemannnn Bende 28 haftalık hamileyim canım aynı şikayet dün başladı bende kontorulum vardı bugün doktorumla görüştüm çok normal olduğunu söyledi
Lemannnn Bebeğin böbreğine bakıcam dedi ultrosanda baktı suyu hersey gayet iyi olduğunu söyledi 6.aydan sonra bu tip şikayetler oluyor korkulacak birşey yok bebeğin vücudun yavaş yavaş sekil aldığından olduğunu söyledi