Kızlar hamileyim yaklaşık 1 aydan fazladır geçmeyen balgam öksürük ve hırıltım var bi ara geçer gibi oldu şu son zamanlar da yine başladı bu hafta kadın doğum randevum var doktoruma gittiğimde söylesem kendi branşı değil ama ilgilenir mi yoksa başka bir doktora mı randevu almam gerekiyor göğüs hastalıkları vs yani mahvetti bu özür dilerim balgam hırıltı beni bi geliyor bi gidiyor anlayamadım burnumda devamlı tıkalı asla açılmıyor 🥹