Pinar58eslem beni doktorum çok rahatlattı açıkçası , kese etrafında kanama vs yoktu , bu yüzden sorun yok önlem olarak 1 hafta ilacı kullanalım takip edelim dedi. Bu arada bu kan gelmesi olayı idrar yolu enfeksiyonunda da oluyormuş , o yüzden idrar örneği vermemi istedi perşembe günü, geç vermemizin sebebi de ufacık bile orada kan kalmış olursa sonuçları yanıltabilir dedi.