7 güne bebeğim 2 aylik olucak , emziriyorom tabi 3 4 gundur emzirmiyorum, gaz sancisi var doğdugundan beri, bu yüzden gaz sancsiina özel mama aldık. Bu yüzden ben kendi sutumu vermiyorum, bebeğe toz sut iyi gelcek mi diye görmek için ,,, coook uzatim qsil merek etigim şeyi sorma istiyorum… diyelim ki ben bu gun kuru fasulye, gazli icecek işte bebeğe olmayan bisey yedim ictim. .. sonra ne yapmam gerek kac saat sonra bebegi emzirmeliyim yada o gün hiç mi emzirmemeliyim, siz emziren anneler nasıl yapıyorsunuz, mesela bana biri demisti o gün sutunu sağ ve at,,, birisi eltesi günü süt ver bugün verme,, başka biri madem ki 2 3 gündür süt vermiyorsun sütün bayatlamistir bebege vermeden önce sağ at diye…. doğrusu bey peki?