minnakaydin_2025  Sonuç pozitif mi? Sabahta yapmıştım aynı sonucu aldım. Anlamıyorum bu testi yardımcı olur musunuz
Mavipatik minnakaydin_2025 yok bebeğim henüz yumurtlama olmamış. İki çizgi de aynı koyulukta olmalı. Yapmaya devam et 💓🌸 kaçıncı gün bugün?
minnakaydin_2025 Mavipatik 17.gün bugün en pik zamanı 12 nisandı. O zaman yaptık hattaa 13 nisanda yani pazar günü 2 kere 😅
Mavipatik minnakaydin_2025 ben yumurtlama gününden 12 gün sonra erken gebelik testinde ikinci çizgiyi aşırı silik şekilde görmüştüm. O kadar silikti ki anlamamıştım ama 😁 3,4 gün sonra normal kaset test ile bariz çift çizgiydi. 2 hafta o yüzden bekle derimm 💓
minnakaydin_2025 Mavipatik 2 hafta zor geçecek ama yapacak bir şey yok ☺️ güzel sonuçlar alacağıma inanıyorum 🤲🏻🤲🏻