Rafaelli tubakalay 38+0 dun sancım vardı, acile gitdim acılmama bakamadılar acıya dayanamadıgım ıcın ultarasonla muayıne etdiler başı kanalda ama 4 5 gununn var dedi, beklıyorum evde
Ayer24 tubakalay ay bende 39+2 yim bebişim kanalda bile değil şekerimde var istediğimi de rahat rahat yiyemiyorum hep bi vicdan meselesi yapıyorum yoruldum sıkıldım bunaldım gel artık kızııııııııııımmmm
Anneyim5941 Bende aynı kızlar 🤣 bu Nisan ayı bebislerimiz inatçı çıktı gelmek istemiyorlar 🤣 39.hafta tam tık yok 🫠rabbim herkese kolaylik versin saglikla gelsin yavrularımız ♥️