Kızlar 37+2 yim bi saatir bebeğim hiç durmuyor son iki haftadır falan hareketlerinde azalma vardı şu an aşırı sert hareketler var ve hiç durmuyor doğum öncesi aşırı hareket durumu yaşayan olfu mu ve bi satte beş kez falan toplanma oldu karnımda idrar torbamda aşırı sıkışma oluyor bebeği resmen orda hissediyorum doğum yaklaşmış olabilir mi böyle yaşayıp yakın zamanda doğum yapan var mı ?