Selam kızlar 14+3 haftalık gebeyim. Gebeliğimin başlarında bu kadar çok bulantım olmuyordu. Şuan geceleri başlayıp sabaha kadar süren bir bulantım var ama asla kusamıyorum. Ve geceleri olan bir karın ağrım mevcut 3 -4 gündür bu şekilde. Sabah bişeyler atıştırınca azalıyor. Bu durumu yaşayan varmı ya da bilgisi olan