Gulay01 İkinci kez yazıyorum bunları 31. Haftalık oldum daha evellde böyle olmustu ama buseferki cok korkunc. Bebegin harketleri okadar asagıdaki o malum yeri kasıyor hatta bazen gırclama seklinde birşeyler hissediyorum bu nedir böyle oraları hareket ettircek kadar tekme vuruyor böyle birşey yasayan var mı?
Oglum Bende 30 hastalığım aynısı bende de oluyor kalp atışı gibi hisediyorum aşağıda oda geziyor diyorlar doktoruma bir sorcam
Gulay01 Deletedmom56 aynen hatta öleki ordaki kasları hareket ettiiiyor ama cok korkunc bu durum ya hıcde normal gibi gelmiyor insana arrık içerde napıyorsa bazrn canımıda acıtıyor sanki idrar torbasıyla top oynuyor