EFLiN_belinay 1 kız 1 oğlum vardı 3. Ye hamıleyım suan kız bekliyorum Sezeryan esım daha doğmadan 4. Düşünüyor 😅😂
Hanife5656 EFLiN_belinay ben de 3 hamileyim bir kızım bir oğlum var bir kızım daha olacak benim eşim de doğmadan çocuklar büyüsün 4 istiyorum dedi 🤦🙂
reyhan03K 16 yaşında kızım var 9 yaşında kızım var 13 haftalik hamileyim cinsiyeti bilmiyorum Rabbim inşallah erkek evladı da tatdirsin 🤲🤲
Selim_Alparslan Iydrnjg 1 oğlum var 6 yaşında. İkinciye hamileyim oda erkek 🤩 17+2 haftalık oglusum 🌸