Kızlar geçen hafta kan verdim 3700 çıktı hcg. Bugün öğlen de kontrole gittim bebek 6 haftalık dedi ama kalp atışı dinletmedi. Olumsuz bişi de demedi. Boş gebelik değil kese içinde beyaz bişi var. Geçen hafta hcg baya yüksek çıkınca bugün kalp atışını duyarım diye düşünmüştüm niye duyamadık moralim bozuldu bu da ultrason görüntüsü
10 gün sonra bi daha gel dedi doktor. Sağlıklı da demedi sağlıksız da demedi