Bugün kadın doğum doktoru enfeksiyonum geçmedi dediğim için fitil verdi sonra vitamin ilacıda bitti deyince sekreter elindeki reçeteyi yırt dedi yenisini verdi. Eczaneye yenisini verdim görünmüyor dedi eskisini verdim sadece vitamin yazmış fitilde yazmış ama ismi yok dedi bu durumda merkezede hastaneye gidemeyeceğim için fitili kullanamıyorum. 2 hafta sonra gel dedi şuan 35 e girdim. Hamileliğin başından beri enfeksiyonum mantarım var çeşit çeşit krem fitil vajinal duş kullandım o kadar hiç geçmedi. Bol bol su içen biriyim günde kaç kez çamaşır değişiyorum ama akıntı hiç geçmedi. Sizce ne yapmalıyım 2 hafta kullanmasam ne olur ?