Kızlar bugün dişimi çektirdim çekim sonrası doktor 2 tane küçük pamuk gibi bişey soktu bu içinde eriycek dedi sonra büyük pamukla tampon yaptık onu yarım saat sonra çıkardım ama şuan ister istemez dilim boşluğa gidiyor dilime o pamuk geliyor sürekli ne zaman erir bu doktora sormayı da unuttum yarın gene arayıp sorucam ve ne zaman ağrılarınız geçti şuan çok aşırı olmasa bile ağrım var son bir sorum daha olucak bu boşluk kapanıyor mu ilk defa çektirdim kapanıyorsa ne kadar bir sürede kapanır