Selam güzel anneler.
Bu benim 2. Gebeliğim. 1’sin de toplamda 7 kilo almıştım hamileliğim boyunca ama bebeğim de iri doğmadı tam 3 kilo doğdu. Bu 2. Gebeliğimde yine az kilo almak ama bu sefer çocuğum biraz daha kilolu olsun istiyorum. 1. Hamileliğim de aldığım 7 kiloyu bile bir verip bir alıyorum boyum da kısa çok kilo almak istemiyorum ya sonra 2 çocukla hani düzen tam başlarda oturmaz ya o arada vermek yerine yine kilo alırsam diyorum felan filan.
SİZLERE SORUM ?
Diyetisyen eşliğinde bu hamileliği yürten var mı ?
Ya da bilgi sahibi olan, önceden giden gibi çocuğa faydası olacağını söyleyen