Nz1
Bu haftalarda çok normal 20 ye kadar hiç hareket hissetmeyenlerde oluyor öyle düşünün.
Aralıklı hatta bir kaç gün aralıklı hissetmeniz normal. İlerleyen zamanlarda 2 gün hareket hissetmeyince gidin diyorlar ama degısıyor dr dan dr a .
Erkek kız farkı bile var sanki harekette ben öyle hissettim daha doğrusu