Lionyez Arkadaşlar merhaba, 19 +1 haftalık hamileyim. Pıt pıt hafiften hissetmeye başladım bebeğimi. Gün içerisinde istirahat için yatıyorum uykum arasında bir anda belime içten tekme gibi bir his hissediyorum. ziplayarak uyanıyorum. Normal mi acaba bu durum? Yaşayan var mı ?
Varol Lionyez Ben suanda hissediyorum ve bugün acidan agridan bağırdım biranda vuruyo enfeksiyon mantar varsa oluyo galiba yada bebek büyüdükçe yeri daraldığı için çok ağrı yapiyo 33 haftaligim
Bebeginehasret Lionyez canm benm bebegimin yuzu sirtima bakiyor yani poposu gobegimde kafasi migdemde ve belime kalcama dgru tekme.cok hissettim pozisyondan dolayi normal dedi doktorum 26 haftalik oldum utangac kizim yuzunu guzelce renklide birturlu göremedik 😊
Lionyez Varol enfeksiyon ve ya mantar yoktu oluşmuş olabilir mi bilmiyorum. Bagirtacak kadar olmadı ama hoplatiyor
Dirikmom Ases54 bende 37+1 de doğum yapıcam riskli gebelik geçirdim son zamanlar da bana 31 haftada yapıldı 2 doz ciğer geliştirici fakülte hastanesine gidiyorum