Kızlar 30 haftalık hamileyim Bilkent şehir hastanesinde takipliyim kontrollerim o hastanede gerçekleştiriyorum önerdiğiniz memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı ben birkaç doktora göründüm Necati hançerlioğluna çok iyi bir doktor dediler ama ben memnun kalmadım açıkçası önerdiğiniz doktor varsa yazar mısınız
Birde bir sorum olacak doğumunuz yaklaştığında refakatçi ismini belirtmek gerekiyor mu doğumda yanınızda kim olacak önceden söylenmesi gerekli mi