M4242 Kızlarrr adetim 2gün gecikti ayak ayrım var ve sürekli uyumak istiyorum acaba gbemiyim test yaptım negatif çıktı testi erken mi yaptım acaba
Minnakpopus M4242 canım biz buradan bakınca nasıl bilelim gebe olup olmadığını ki artık idrar testleri bile yanılıyorken. Kan ver sen en iyisi en garantisi o
Yasemnnnnn M4242 kan tahlili yapmadan bilemezsiniz bazen idrar testi de yanıltıcı olabiliyor Rabbim gönlünüze göre versin
HilalEyce M4242 Bu uyku istediği genel de 6. Haftadan sonra başlıyor. Sizin testiniz negatif çıkmış. Adet geçeli 2 gün olmuş belirtiler için çok erken olduğunu düşünüyorum. Kan vermek en doğrusu
M4242 Şöyle ayak ve bacak ağrılarım yorgunluk ve uyku isteğim var çok bu belirtiler benim kafamı karıştırıyor biraz daha beklicem belki regl olurum 5 aylık bebişim var rabbim yokluklarını aratmasın ama istemiyorum bebeğime günah 😞