Yrdgl23 Kızlar 35den sonra şeker olmadığı halde bebeğinin kilosu önde giden var mı doktorunuz ne önerdi? Ya da bu şekilde doğum yapan var mı? Ben şu an 36+2deyim fakat bebeğimin kilosu 3 hafta önde gidiyor doktorum perinatoloji doktoruna yönlendirdi.
BraAkayBulut Yrdgl23 35+2 günlükkem gittim en son 3200 gram dedi ama şeker yok bende beklemedeyim üçüncü gebeligim diğer ikisi normaldi
Yrdgl23 HilalEyce benim suyu normal dedi ama yine de yönlendirme yaptı riskli gebeliğe sizin ne kadar ilerdeydi?
Yrdgl23 HilalEyce HilalEyce normal doğum yaptınız değil mi sıkıntı olmadı inşallah bir de kaçıncı haftada doğum oldu
KonuMankeni Yrdgl23 canım o haftada bana 3800 dediler. 40. Haftada 4150 ölçüldü. Artı eksi 500 oynayabilir dendi. Eksi yönde oynamasını temenni ediyorum 🥹şeker var mı diye düşündüler ama şeker testim iyiydi. Bi yönlendirme olmadı,doğumu bekliyorum.
BraAkayBulut Yrdgl23 beni yönlendirmedi sadece doğuma kadar karbonhidrat ağırlıklı beslenmeyi kesmemi önerdi
Hk29 Yrdgl23 ben 35 haftaya girdiği g0n gitmiştim kontrole. Tam 2995 gramdı. 1 hafta önden gidiyor dedi anne karnında gelişmesi kilo alması güzel dedi. Ama şimdi korkmaya başladım kilosu çok olursa sorun olur mu doğum yapabilir miyim bir risk mi var bu sorular kafamı kurcalıyor (şuan 35+5)
Yrdgl23 Hk29 valla ben de aynı durumdayim 1 hafta ileriyken normal dedi ama 3 hafta olunca çok dedi o yüzden ben de şekeri tamammen bıraktım
HilalEyce Yrdgl23 38+6 da doğum yaptım. Sezaryen doğum oldu. Biraz kilosu fazla olunca ben beklemek istemedim.
Minnakpopus Yrdgl23 yani benim ilk oğlumda 37 de doğum yaptım 4100 gramdı şekerim falan yoktu bi sıkıntıda yaşamadım