Feyurta 5 haftalıktm kese görünmedi sonra ama ben 6 haftalıkken başka bir doktora gittim orda kese göründü sonra ben 7 haftalık oldum kendi doktoruma tekrar gittim orda kalp atışını duyduk ama ultrason kağıdında 6 hafta yazıyordu ama doktor haftasıyla uyumlu demişti bende bunu hiç kafama takmadım uktrasondan kaynaklı olabilir diye düşündüm sizde bebeğinizin gelişimi iyiyse endişe etmeyin rabbim sizlere bağışlasın inşallah 😍🤲🏻