Bebişinizin kafa çapı büyük ve önden giden var mı acaba? Bu nedenle normal doğum yapamayacağımı söyledi doktor. Sınırı geçmiş kafa ölçüsü, biraz canım sıkıldı ama hayırlısı böyleymiş. Sezaryen için tarih verdi doktorum. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı?