Mervearasugur Hanımlar 36 haftalık gebeyim bebeğin 2 hafta önden gidiyor dediler ve kilosu 3200 civarı dediler böyle bir durum yaşayan var mı?
ipekveatlas Mervearasugur oğluma hamileyken 36. haftada 3100dü doktor dikkat et doğuramıcaksın diyodu 40+2 de 4kg doğdu tam gercekten de zor bi doğum oldu vajinal. sana tavsiyem vajinal doğum istiyosan 40 haftayı beklememen cünkü iri oluyo bebek..
BraAkayBulut Mervearasugur gebelik şekerim yok benim de 35+2 de 3200 dedi yaklaşık üç hafta ileride normal doğum için bekliyoruz
Alpgmz Mervearasugur benim de başlarda iriydi sonra diyete uyunca kilo alımı yavasladi 33 hafta civarında 2600 dü şuan 35+3 üm 2800 olmuş anca şeker yüksek olunca irilesiyor düşünce yavaşlıyor kg alımı
Mervearasugur ipekveatlas doktorum şekerim olduğu için riske atman istemedi valla 38. Haftada 4000 e yaklaşır dedi bu yüzden sezaryen planlayacağız ben yine de şekerden dolayı biraz stresliyim şekeri olan anneler de bu durum normal mi onu merak ettim
Mervearasugur Mervearasugur evet bende de durum aynı şekerden dolayı aynı şekilde 4000 ü bulur dediler bu yüzden bu hafta sezaryen günü verecekler
Kbrysnn Bendede gebelik şekeri var 34 haftalıkken bebeğim 2200 kgdı. Doktorum 38 de bebeği suni sancı ile alalım dedi bakalım haftaya kontrolüm var ne diyecek merak ediyorum
_haticeeee_ Mervearasugur Gebelik şekerim yok ama 35+5 de bebeğimin kilosunun 3200 olduğunu öğrendik her şey normal doğumu gösteriyordu ama bu şekilde olursa sezaryen olabilir dedi eşim yapılı biri ve 4kg üstü doğmuş doktor genetik olabileceğini söylemişti o yüzden bi tedirgin oldum bende
Mervearasugur _haticeeee_ bizde de durum benzer aslında eşimde tombiş doğmuş ve iri de inşallah genetiktir şekerle pek de bağlantısı yoktur