2kizannesi- Derya6734 Haziran’ın başında hazırlarım ben herhalde ya. 20 gün önceden falan daha erken hazırlamaya gerek yok bence. Tabi o zaman ki duruma bağlı doktor her an gelebilir zamanını beklemeden derse Mayıs ortası falan gibi de hazırlanabilir 2-3 ay önceden hazırlayan falan var ama gidişata bağlı tamamen 🤷🏻♀️😁
Nalanktl Derya6734 canım şimdi gördüm bebek için bir emzik ve küçük biberon mutlaka koy. Bez koy. Kendin için göğüs ucu koymalısın hasta bezi koymalısın mutlaka bir gecelik ve alt üst pijama
Nalanktl Derya6734 lohusa takımı dediğinde kastın düğün gecesi giyilen beyaz güpürlü geceliklerdense ben de asla giyemem zaten :))) kocama giymediğim şeyi doktorların misafirlerin içinde hayatta giyemem doğrusu hem pahalı hem saçma geliyor bana. normal penye gecelik bende öyle alıcam zaten ilk gün için canım sonraki günler de alt üst yine penye pijama takımı giyiliyor.
Dilara1992 Derya6734 ayy rabbim adiyla yasamayi nasipmetsin uzun omurlu olsun insallah brbeklerimiz 🤗 cok dua edicem sana hayirla dogurman icin bebegine sag salim kavusman icin 💕
Derya6734 Dilara1992bende canım güzel duaların için çok teşekkür ederim bakalım hangisi önden gelecek ❤️😍
ebru_ornek23 cavbella göğüs ucu yara olmasın ve yarası hızlı iyileşsin diye kullanıyorlarmış, arkadaşım da kullanıyor, ilk akşam ağlaya ağlaya emzirmiş sonra onu kullanmaya başlamış ve çok rahatladığını söyliyor, sen de araştır istersen
Derya6734 Nalanktl en mantıklısı zaten o gibi görünüyor para dökmek için çok şey var bu da eksik kalsın zaten
Dilara1992 Derya6734 valla bnm.erken dogum riskim var ama zamaninda gelirler ikiside insallahhh saglikla gelsinde 😊