Nazemm Kızlar üçüncü gebeliğim diğer ikisi normal doğum oldu, bu sefer Bebek halen makat geliş sezaryen olmak istemiyorum sizin bu haftadan sonra döndü mü
seyma0661 Nazemm her zaman ihtimal var benim bebeğim baştan beri makat gelişti fazla da hareketli bi bebek değildi ve dönmedi 39+3de sezeryan oldum
esra34_ Benimkide 33+2 hala dönmedi 1 normal doğumum var kimse yok yanımda dönsün de normal doğum olsun diye dua ediyorum