Mutlannee Tansiyon vs ölçtüğümde normal çıkıyor fakat başım aşırı dönüyor kızlar yaşayan var mı ? Eşimde evde değil işte hep oluyordu dönme ama bu sefer çok fena salladı yemek yiyemedim o kadar
Deleted33000 Mutlannee bı doktora gitmende fayda var yakınında kimse yokmu seni hastaneye götürecek yada yalnız kalma bu gece
Nisaacarr Mutlannee benim b12 ve Demir eksikliğinden oluyor demişti doktor sürekli deprem oluyor sanıp uykumdan uyanıyordum kan tahlili yapıp eksik vitaminlerime baktı doktora görünün bi bence geçmiş olsun🌸
Girlmama Mutlannee esine haber ver tatlim sana ulasamazsa bir sıkıntı oldugunu anlasin demirin dusuk olabilir b12 ya da doktoruna mutlaka soyle ayaginin altina yastik koyup uzan ayaga kalkarken yavasca kalk
Mutlannee Girlmama Haber verdim şu an iyi geldi ayağımın altına yastık koyup yatınca 3 yaşında kızım var biraz endişeelendim yanında bişey olur vs diye ama iyiyim teşekkür ederim