QueenM77 Bugün ebebek’ten katlanabilir küvet aldım ayakları var. Ama kimisi demiş ki hiç güvenli değil bebek içindeyken düşebilir falan diye. Bi tedirgin oldum açıkçası. Katlanabilir küvet kullananlar var mı memnun musunuz?
miroscumm QueenM77 ayaklari var güvenlik kilitli katlanmaz imkansız bence kızımda 8 ay falan kullandım simdi ikinci bebeğime kullanacağım hicbir sorun yasamadım
Girlmama QueenM77 ben surekli instagramda denk geliyorum bebegi yikarken katlaniyor hep o yuzden normal kuvetlerden aldim
Smyye1B QueenM77 Aynısından bende de var küvet ve maşrapadan memnunum katlanma yaşamadım hiç ilk çocuğumda ama acemilik mi sakarlık mi dersiniz kovasi defalarca katlandı salonu su içinde bıraktı😬 şimdi birtek normal bir kova alacağım ☺️
Asi_07 QueenM77 ayakları açtıktan sonra kilitleniyor kapatırken bile zorlanıyorum kullanıyoruz gayet memnunum yer de kaplamıyor katlayıp banyo dolabına koyuyorum iyiki de almışım
QueenM77 Girlmama Gördüğünüz küvette ayakları varmı bilmiyorum ama benim aldığımda ayakları var ve bunlarda bi sorun olmuyormuş diye duydum. İnşallah sorunsuz kullanırız
Plnner Smyye1B normal kova almaya gerek yok biraz büyük bi kovanın içine köyün katlanabilir kovayı rahat oluyor 😅
dilaradoyan Smyye1B kovasının katlanma lastiklerinin en üst çizgisini sıcak su geçince kova katlanıyor. En üst lastiği geçmeyecek kadar Çok doldurmadan kullanırsanız sorun yaşamazsınız ☺️
Deroli QueenM77 küvet hiç sorun çıkarmıyorda o kovası yok mu o kovası 😁 o sürekli katlanıyor işte. Bir de nacizane önerim küvet içerisine file değilde sünger alın. Çok daha rahat yıkanıyor öyle
Plnner Deroli kovayı biraz büyükçe bir kovanın içine koyun deneme yanılma yoluyla öğrendim. Ayyy kışın ortasında bütün kovanın suyunu halıya döktükten sonra bu çözümü bulmuştum işe yarıyor 🥲
Love13 QueenM77 ben valla köküne kadar kullandım eğer ayakları olan güvenlik kilidi olanından aldıysan hiçbişey olmaz 2.de de kullancam 🥰
Bussrra Ayakları varsa katlanmıyor, ilk kızımda neredeyse 1 yaşına kadar kullandım, şimdi ikinci kızıma da kullanacağım. Instagramda gördüklerimiz ayaksız olanlar.
Neferut QueenM77 Bebeğim 4 aylık hala kullanıyorum elim ayağım oldu bir süre daha kullanırım gibi de duruyor ki benim bebeğim biraz kilolu. Ben hiç bir sıkıntı olacağını düşünmedim. Olacağını sanmıyorum
abnw QueenM77 küveti ben katlarken bile zor katliyorum ki normal şekilde kendi kendine katlanması zor, kilidi oluyor katlanması için onlara basınca katlanıyor