Deniz7 ben uzun süre bi suni sancı serüveninin ardından sezaryen oldum ilk doğumumu o sancıların ardından o doğum şekli bana muhteşem geldi yani ne bileyim saatlerce kendime bebeğime ızdırap ettiğimi düşündüm ama devlet hastanesinde yaptığım için o sancıyı çekmeye mecburdum seçme hakkım yoktu çok kolaydı anestezi uzmanıyla sürekli sohbet halindeydim hiç bişey anlamadım spinal anestezi ile yaptım ameliyathaneye indirildiğimde genel mi spinal mi diye soruldu sancıyı kesin de ne yaparsanız yapın dedim spinal yaptılar iyiki öyle olmuş oğlumu ilk görmenin hazzı çok başkaydı bu ikinci doğumum olacak zorunlu sezaryen yine inşallah tekrar spinal istiyorum size dokunulduğunu falan hissediyorsunuz ama hiç acı yok tabi ki ben biraz soğukkanlı bi insan olduğumdan o dokunmalardan hiç korkmadım etkilenmedim Allah kolaylık versin 🙏🏼☺️