17 Şubatta rahim filmi çektim 23 Martta regl oldum 29 Martta temizlendim bel ağrım ve kasıklarımda Ağrı var ayın 10 unda kahverengi şeklinde leke döküldü 11 inde ertesi günde tek seferlik pembe kanama şeklinde leke döküldü 1 gün arayla Ay ortasında hiçbir zaman lekelenmem olmaz normal mi bu durum gebelik olabilir mi dün hızlı test yaptım çıkmadı erken olduğu için mi çıkmadı