Merhaba hanımlar belki yasanyanlar olmuştur nasipse erkek evladım olucak bu ay sonu sünnetini küçükken yaptırmak ne kadar doğru acaba iyi olur mu bebeğim için benim için yaşayanlar nasıl bir yol izledi acaba bilgilerinizi paylaşırsanız bende kafamda planlamaliyim🤗🥹